dagen

Nu har jag avklarat all möten. Eller alla och alla hadde bara ett som jag var tvungen till.
Idag mötte jag Lejla och Ramazan upp Jenny på stan och sen gick vi runt lite.
Alkis Eva som är lite av en lokal supar kändis i Borlänge var efter oss som vanligt och skulle ta oss in till rätten.
Det var mest skratt retande då hon faktiskt också höll upp en gaffel som tillhygge!

Är det inte lite rolit att varje stad har sina alkis stjärnor och alla har dem smeknamn. Det känns liksom som
att dem ändå är lite en del utav inredningen i staden. Haha
Tänk sen när jag flyttar till Stockholm, då ger jag mig fan på att jag kommer sakna Eva, i alla fall lite.

Bjuder på en bild på mig o Lejla som äntligen är hemma ifrån Amstredam

image113


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0