Back at Monica's



Heii

Jag är nu på plats hemma hos Monica och känner redan hur jag slapnar av nu när dagen börjar ta fart.
Det är ganska konstigt, men så fort lovet börjar ta fart så blir jag en riktig natt människa. Jag bara love att sitta i timmar långt in i natten och bara skvallra om inget viktigt.  Dove har dessutom hyrt en alldeles underbar film, som får mig både att gråta och brista ut i skratt.    

Sandra håller på och fixar caffe latte medans vi disskuterar Doves vikt.   Alexander läser något papper och Marco lyssnar ganska ointreserad.   Nej nu behöver jag en fet cigg på den alldeles underbart värmda inglasade balkongen.

Kiss&Hug

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hellu! Hoppas allt är bra, ha ett trevligt lov.. Själv har man precis börjat skolan igen, haha! :S

2008-03-26 @ 00:17:47
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0