05:00

okej, det här känns som sissta natten innan man ärligt talat får skärpa sig och böja leva normalt igen.
Kl är nu 5 på morgon och vi har slutat med det röna vinet och gått över till ett vitt istället. Jag känner att vi konsumerar alldeles för mycket vin. Men samtidigt sitter vi inte här och är fulla, utan vi kan ju dricka med stil.
Vi satte på värmen på högsta nivå på balkongen och drack lite samtidigt som vi pratade om verkligen djupa saker.
Alla var vi på väg att fälla en tår, men bara nästan för så mesiga kan vi inte vara inför varandra.  Just nu håller Andrea en cat walk kurs i sann Victoria Seacret anda. Istället för att gå ganska känslolöst så ska man spela på olika steriotyper som tex sex symbol, skol flicka. Sandra börjar bli riktigt bra faktiskt.    

Jag där emot sitter här och kännde för att skriva lite då jag vet att vi kommer sova bort dagen imorgon. Eller Monica väcker säkert oss efter jobbet, men innan man är igång och allt ni vet.
Förlåt för att jag de senaste dagarna bara skrivit om vad jag gör i nuet och inte om viktiga saker, eller i alla fall så som jag brukar. Men detta lov har jag verkligen känt att jag vill leva ut och inte känna måsten så pga det kommer min lite impulsiva sida fram. 

Bilder från ikväll postar jag in imorgon då jag som vanligt glömt sladden hemma.  Dock är det inte så jätte många eftersom vi mest tagit det lungt.   

Kram
image205

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0