Vill vi bara ha kul?

Sandras mamma satt nyss och prata lite allmänt med oss. Hon är ju väldigt klok och berätta lite om livet gjorde hon också.
Hon sa att när man är ung vill man hela tiden ha roligt, och att det är så livet ska vara.
Men det är verkligen sant, varje dag vill man ha något speciellt. Varje dag vill man skratta och bara flyta. Men varför inte?
sen kommer det där livet då man bara ska jobba och tjärna pengar, så varför inte ha roligt nu.

 vi var ju som tidigare nämnt hos Monica och träffa Sandras kusin och moster. Hennes kusin Medelene var så jätte lik Lena PH.  Man skulle helt seriöst kunna tro att de var syskon,

 


Förresten har jag helt glömt bort att berätta att SVT ringde mig idag. Vi disskuterade ett nytt tv program som jag ska vara med i.  Det ska bli jätte roligt. Jag fick svara på massa frågor och sånt, men jag börja bli van nu så det gick ganska snabbt. Så ni får hålla koll på både SVT och TV4 i höst. Kanon kul!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker inte att Madelene(min bästa väninna) är lik Lena alls. Men däremot så har jag alltid tyckt att hon är väldigt lik Greta Garbo. Klassiska skönheter båda två:-)

/Skånetösen

2008-06-19 @ 14:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0