ryktet går

Ryktet går att jag har slutat blogga för att jag fått sparken utav företaget som samarbetar med mig. Ryktet går att jag slutat blogga pga att jag blivit knäckt av alla negativa kommentarer jag får som jag ockå "vägrar publicera"-  Ryktet går att jag inte vågar blogga mer pga hot och förföljelse. Ja till och med har jag fått höra att jag inte bloggar för att jag "legat inne" på sjukhus.

Kära läsare, utav egna erfarenheter har jag lärt mig att rykten inte är något att ta på allvar. Sakeb är den att min dator gett upp hoppet om mig och jag väntar förtvivlat på en ny. Jag har helt enkelt inte haft samma möjligheter att uppdatera så ofta som förut. Men jag är snart tillbaka.

Tiden vi missat ihop har ändå varit helt fullspäckad. Jag har haft jätte mycket med musikalen och det är nu slut. Eller ja, vi har sommaruppehåll. Nästa vecka tar jag studenten och det är jätte mycket med det ckså, Men jag är klart på G!
Jag älskar att ha fullt upp och det är så livet ska vara. Jag sitter nu hos en kompis och bara tar det lungt. Ska hem till Sandra senare och sova över där. Vi ska mest ta det lungt och bara skvallra. Hon har också en fungerande dator så jag hör av mig under kvällen. Lite bilder kommer jag att bjuda på!     

// MVH Vedran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0