Morgon

Villken dag detta kommer att bli. Helt underbart väder ute och jag vaknade upp hur pigg och glad som helst.
Direkt jag vaknade var jag tvungen att öppna altandörren bara för att se hur underbart det var med solen och alla glada människor.

Jag ska strax möta Lejla på stan, eller ja om en timme och sen ska vi in till Falun för att luncha. Idag ska den sissta personen fotas inför moderepotaget här och jag tror att det kommer bli jätte bra. Så fort det är klart ska jag se till att börja fixa ihopp allt, så har ni tur så kommer det upp redan ikväll. 

Nej nu ska jag torka håret och sen börja platta det, jag måste ju se till att det ser bra ut nu när färgen inte riktigt är i min smak.


Jag och Linda i Milano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0