lunch

Jag gick ner till köket och Sandra som är bäst i köket hadde gjort plättar så vi satt och åt. Hon äter inte plättar så hon åt någon god pasta rätt.
Det regnar ute och jag börjar bli skapligt trött på detta väder måste jag säga. Jag vill ha sommar med sol och stränder.
Stränder kanske var för mycket begärt när man bor i Borlänge men lite sol kan man väl för fan be om?

Idag känner jag för att shoppa dessutom men när stänger Borlänge?  Jo klockan 17:00 och det är om 5 minuter så det går inte det heller.  Vi tänkte åka till falun och kolla på bio men det går inga bussar hem. Hur deprimerande är det inte att bo här?  Men ändå kan jag inte låta bli att vara glad idag. Jag är jätte nöjd med allt som hänt kring festivalen och det känns lite som att man fått komma bort ändå på något konstigt vis.

STHLM

På fredag åker jag och Sandra ner till Sthlm. Vi ska bo hemma hos Linda och bara få komma bort lite. Jag börjar dessutom repa med musikalen snart så jag vill verkligen hinna göra mer roliga och galna saker än vad jag gjort. Jag har faktiskt aldrig varit i shtlm med just Sandra och jag tror att vi i en den staden inte kan bli mer än perfekta.
Jag vill åka redan NU känner jag. Dessutom blir det jätte mycket sthlm under senare sommar-delen då jag ska vara med  i lite tv grejjer som spelas in där. Skapligt roligt får jag lov att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0