Klara för natten

Hej alla där.


Vet ni vad.  Adam Tensta och Håkan Hellström spelade inte samtidigt så när jag och Dove gick ner för att möta alla på stan så började alla springa. Så jag sprang jag med och där står Håkan lika liten som en knappnål eftersom jag stog längst bak. Men hur bra var han inte? Alltså tro mig när jag säger att hans musik inte är min stil men Håkan live är magiskt. Han är äkta och publiken blir som en stor familj där ingen skäms för att dansa fult, sjunga falskt eller något. Det var helt otroligt.  Jag tror att man ska se han live för att kunna förstå sig på musiken.

Efterfesten var jätte rolig och alla artister plus några utav dem som jobbat kring festivalen dansade och firade tillsammans. Super stämmning och framför allt många nya kontakter.
Jag träffade Veronica Maggio som var supertrevlig, alltså så skön människa har jag inte träffat på länge. Jag lyssnade jämt på hennes musik förra sommaren. 

 En ska som var lite rolig måste jag berätta om. Jag älskar ju Snook, jag tycker dem är grymt bra. Så ser jag att en utav dem kommer mot mig och jag tänker inte mer på det. Så kommer han fram och säger att han aldrig tittar på tv men för en gångsskull så hadde han slagit på det och då hadde det varit glasklart som gick på 1:an och då hadde han sett mig och tyckt att jag var så underhållande att han fortsatt titta. Och att han till och med kom ihåg mig var ännu roligare. Jag blev superglad eftersom jag ändå alltid gillat dem.

Så för att avsluta allt innan jag sommnar här på plats så var kvällen underbar.

Jag och super trevlig Veronica Maggio.


Håkan Hellströms spelning. UNDERBAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0