ingen paus

Hej Alla

Jag klarar inte att ta semester härifrån som planerat.  Helt sjukt att man inte kan låta bli.

Igår hadde vi det jätte trevligt. Vi var hemma hos Koffe och där var det lite folk ifrån växjö och så
några ifrån trakten. Andrea, jag, Dove, Maria och Alex närmare bestämmt. Jätte trevligt.
Dem från Växjö var också jätte trevliga och kvällen var  helt okej. Dock lite för mycket vin, som vanligt.
Det värstar var att jag blandade både rött och vitt så jag sitter självklart här med dånande huvudvärk och ångrar de sissta glasen.
Eftersom jag trott att jag ska ha semester ifrån bloggen så blev det inte så mångs bilder ifrån gårdagen. Så tyvärr.

Idag är det utgång planerat igem, men frågan är om man orkar? Fast hur ofta har man semester? Ska det va, så ska det va!

Hoppas att ni hadde en trevlig kväll med god mat, goda vänner, familj och fint vänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0