Hello

Det var ett tag sen. Jag har haft lite fullt upp.
Vaknade imorse och hoppade in i duchen, telefonen ringer och jag svarar. Det visade sig vara Jenny som ville
att jag skulle jobba på taco-bar. Tog en promenad till kupolen och jobbade i några timmar. Det var jätte stressigt och folk fick vänta i över 40 minuter på sin mat. Vi slet som djur, men det var jätte roligt.

Jag och Jenny tog en promenad hem till mig och satt och prata med pappa en stund. Åkte förbi hemma hos Jenny och åkte tillbaka till mig.
Hemma hos mig satt vi och prata och sen åkte jag ner till stan och festivalen. KENT var helt fantastiska, så bra.
Det var den bästa stämmningen alla i publiken jubla, skrek, grät och mest utav allt sjöng med.  Sen vart det lite mingel på stan osv.
Nu är vi hemma hos Sandra och sitter och skvallrar och pratar om livet.

    
   

Just ja träffade Musse på stan också.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0