Hello

Okej, då var alla tillbaka ifrån krogen. Sandra är nykter men lika gapig ändå. Dove sitter i köket och är
lika mystiskt tyst som vanligt. Andrea är snart här (!)  Vart gick du unga dam?
Koffe är full så det täcker upp alla nyktra och sitter på balkongen samtidigt som han pratar bred shlm-ska.
Som vanligt när han blir full så ska han vara lite extra kaxig men det är bara så kul.

Jag sitter här med ett glas cola och bloggar, ska dock snart ner igen för att höra kvällens skvaller.
Även om jag inte orkade ut så orkar jag då höra alla dettaljer. Tro mig när jag säger att jag kan den här staden.
Vem som dansa med vem,  vem som gick hem med vem, de flesta som varit otrogna och så mycket mer där till.
Dem vi inte kan namnen på letar vi reda på i skolkatalogen eller facebook. Det är en hel jungel utav oskrivna och skrivna hemligheter.  Det vi hör och ser håller vi tyst om, det mesta!  Att tala är silver, men tiga guld!

By the way

Grattis Andrea på studenten!


och Grattis Koffe på studenten!´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0