Hello

Hej Alla!

Nu har vi precis vaknat här hemma hos Sandra. Vi har musik på högsta hugg och det är strålande väder ute.
Jag känner att det är rena lycko dagen. Eller okej, den känns härlig utan att hoppas på för mycket.  Nu börjar student veckan och om några dagar så är jag inte gymnasie elev längre. Hemsk tanke ändå. 
Jag älskar ju den här tiden men vi får hoppas att det är ljust frammåt också. Det är ju det viktiga, att man vågar hoppas önska och tro. Så den här dagen tillägnar jag åt alla som drömmer och vågar! 


Så vad passar bäst än att posta in lite bilder på en av mina nära vänner, Andrea! Vars modell karriär tagit bra fart.
Hon är en person som drömmer, men också uppfyller och ser till att göra saker verkliga! 

     
    
       
 

Kommentarer
Postat av: Dennis

Wow! She looks hot ;)

2008-06-09 @ 10:27:05
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0