Hej

Oh villken resa studenten är! Man firar med alla och allt är bara så bra!
Vi började med en underbar champange frukost hemma hos malin i världens partytält. Sen tåga vi mot kyrkan
där även jag sjöng. Det var lite jobbigt att sjunga en ballad när det är så mycket folk man tycker om där.  Jag förstår inte hur jag klarade dagen. Alla vänner att säga hejdå till och min underbara extra mamma Lena också. Det är så mycket kärlek på min skola så det inte är klokt. Man tycker om nästan alla och deffenetivt alla lärare.
Sen var det utspringet, herregud villken fart! Villken känsla. 
Min lärare ifrån högstadiet var där och hon var verkligen en klippa under en stor del utav mitt liv och jag
blev så glad över att hon var där. Hon berätta även att hon läser min blogg  så ( all kärlek till dig Maggan.)

Åkte hem och var med vänner och familj, Fixade om håret och åkte tillbaka till falun för att åka slussbruden. Jag tänkte först att detta kan inte bli kul. Åka båt i tre timmar på studenten. Men det var helt underbart, man visste villka alla var och två underbara lärare var med och vi dansade, sjöng och bara hadde the time of our lifes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0