Hej

Nu sitter vi hemma hos Dove och fixar oss inför efterfesten. Jag skojjar inte när jag säger att det är så mycket folk på stan att man trängs. Vart än man vänder sig så är det en hop utav människor. Jag tror att dem flesta gick på Håkan Hellström idag, medans vi höll oss till Adam Tensta. Jag hatar att lämmna ut folk här på bloggen så jag tar det lite fint. Adam Tenstas "högra hand" har i ett par veckor flörtat med en utav mina vänner så vi kände att vi faktiskt var tvugna att kolla på dem när dem uppträde.  Ett skvaller kan jag dock ge ut och det är att en utav mina andra vänner blev just  uppflörtad utav Eye N'I som är programledare på MTV och även rappare men hon tackade fint nej tack, eller gjorde hon? Seacret.
Men sak samma, vi ska ialla fall på efterfest på ett hotell i Borlänge med artisterna. Skönt med vänner som ser till att hålla VIP platserna. haha
Alltid roligare med riktigt ordnade fester med roligt folk. Hoppas på att Håkan Hellström är på festen, inte för att jag gillar hans musik men han verkar cool. Men han är säkert en sån där tråk-måns kändis som inte går på VIP fester. Men vem vet? Nej nu ska vi skynda och träffa Tensta och resten utav hans crew, för dem ville inte säga vart festen var på telefon.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0