Hej

Har inte haft en stund över för att skriva här tyvärr så vi tar det nu.
 
Idag kom Sandra och Mezgin förbi hemma hos mig. Vi skulle ner till tzatziki och äta, dock tog det en stund innan vi
kom iväg för  jag hadde lite problem med min slips. Hur gör man liksom? Till slut fixa pappa det och vi promenera ner till stan. Mannen kom också dit och likaså Dove. Andrea jobbade på plats så alla var sammlade.

  

Efter ett tag tog vi oss hem till Monica. Där satt vi ute på balkongen och bara pratade. Så klart slutade det hela med ett par glas vin (!) . Vi hadde det jätte trevligt och det va roligt att Mezgin gjorde oss sällskap då jag saknat henne.
Eftern någon timme tog vi oss vidare för att besöka centrum (som att vi behövde gå, då det bara var att kliva utanför dörren). Vi gick runt och kolla på alla festival människor och jag kände ett glädjerus. Sen träffa vi några gammla bekanta som hällsade på alla utom mig (!). När dem skulle gå och säga hejdå så skriker den ena: Men det är ju du.
Sen jag blivit blond är det ingen som ser att jag är jag. Blir besviken. haha

Nu är vi hemma hos Sandra och har helt plötsligt fått för oss att gå ut. Då alla festival människor är ute på pubbarna så lär vi göra lite reklam utav oss. Dem lär ju se det fina i Borlänge. Så nu ska vi skynda och fixa oss, ta ut pengar och fira. Men vad?    Vår skönhet!  Så 2oo8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0