Hej

Hej Alla!

Villken dag. Det var jätte jobbigt att säga hej då till mamma. Så fort hon åkte grät jag floder.
Åkte hem till pappa och han hadde shoppat åt mig idag. Jag blir alltid lika glad när pappa gör sånt. För pappa kan verkligen och då är det roligt när man får saker. För man kan använda det.
Sen åkte jag och hällsa på Jenny och Ronja på kupolen, de jobbade och jag satt och höll dem sällskap.
Då ringde mamma och hadde varit hemma hos pappa för att säga hej då igen och hon hadde brottom så vi fick ta det över telefon och då jag gråta igen. Uch va hemskt, ska vara utan mamma i över 1,5 månad.

Sen tog jag o Ronja en promenad ner till stan för att möta upp Sandra. Nu är vi hemma hos Monica och äter
lite gott. Idag blev det fullkorns lasagne med grönsker istället för kött. Jätte gott.
Sen ska vi möta Andrea och sen hem till Sandra för att ha en mys kväll. Ska även fixa Sandras hår inför imorgon då det är dags för Göteborg.

Vi hörs mot kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0