Hej


Okej, så här ser mitt hår ut nu när det är torkat o klart. Dock är det ett par hack ljusare då det är lite dålig ljus då jag tog bilden. Så imorgon är sissta blekningen i och jag är förhoppningsvis blond som bara den. Sen ska det solas så att det blir lite extra "solblekt " och jag i samma takt brunare. Då är jag nöjd och kan ha det ett tag innan jag blir gring på att behöva färga utväxten var tredje vecka och slutligen blir brunhårig.

Imorgon (läs idag 5 juni) ska jag se till att jag uppdaterar med lite videobloggar som blivit alldeles för få nu på
senare tid. Jag har även ett smakprov där jag sjunger "relase me". Plus att ni får se den slutliga verisionen utav
"Vedran Calvin Bozic goes blonde". /Ironi/

Föresten så blir det ett absolut sissta moderepotage nästa vecka. Fast denna gång har jag bara valt ut två stycken
som ska vara med. Killen är klar och det blev Erik Köhler. Villken tjej det blir avslöjas på måndag då jag behöver se över
vad falufri har att erbjuda. Tänkte ta en lunch med vännerna och sitta och välja vem det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0