Hej

Villken dag det har varit!  Jag är klar med skolan och det känns helt underbart.  Var med Lejla på stan och shoppade idag.
Köpte Chinos, bas plagg och en jätte fin strandskjorta till sommaren. Ska fortsätta shoppa under helgen tänkte jag.
Sen träffa jag mamma och det var då det brast, alla veckor utav oro och slit i skolan resulerade i ett grinkalas. Mamma gjorde mig glad och vi åkte till och med tre extra varv i rondellen (fråga mig inte varför, men jag blir glad utav sånt)

Sen åkte vi hem till pappa för att kolla på mina studentskyltar, jag packar upp och ser korten ifrån när jag var liten och börjar stor tjuta igen. Mamma och Pappa försökte förbrylt få mig på bättre humör men det gick inte denna gång och det var för långt för att åka till närmaste rondell denna gång (ironi)
Efter en stund började jag gråtandes pröva en del av mina studentkläder och sen min studentmössa också och då vart jag på bra humör. Så nu är jag glad och har gråtit färdigt för veckan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0