Hallå

Vad händer idag? Det är dagens fråga!
Jag, Jenny och Sandra sitter och pratar om vad vi ska hitta på nu när det är strålande väder.
Men det är svårt att komma igång ändå.  Vi tänkte först åka och bada, men det är lite blåsigt så vi tar det
en annan dag. 

Jag sitter här och letar lite sommarlåtar. Det är lite svårt för det är inte så många nya som fastnar. Det fick bli en del gamla sommarplågor. Helt underbara minnen man har till så många låtar.  Jag känner verkligen för att
ligga på en sandstrand med massa vänner och goda frukter. Massa hög musik och bara superglada människor överallt.
Hmm, det är ju inte så svårt att ordna ändå. Fast jag tänker mig Grekland eller något annat mysigt och det kan
vara lite svårt då vi alla för tillfället sitter fast i Borlänge. 

 By the way så är det så roligt att sitta vid andras datorer för man hittar verkligen bilder man glömt och tappat bort.
Här kommer bilder ifrån en av mina bästa vänners brölopp. Hon bor nu i England så jag funderar att åka dit snart.
Så här kommer bilder på Sabrina och hennes man :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0