hallå

Hej Alla!

Har verkligen haft en helt fylld dag. Jag har verkligen haft ärenden hela tiden och nu är jag helt ledig för dagen.
Skönt att vara hemma igen, eller nu är jag hemma hos Andrea och vi sitter och pratar lite om allt som hänt under veckan.
Dove är och handlar pizza och jag och Andrea äter advokado röra med sparris och peracloé-ost. Jätte gott.

Ikväll blir det en helnatt hemma hos Sandra med massa skvaller, och spa blir det också. Vi har köpt underbara ansiktsmasker ifrån NK i göteborg som verkligen är fukttillförande. Sen har jag äntligen köpt påfyllning utav den underbara krämen ifrån NK som gör att huden stramar lite. Det är ungefär som botox fast inte lika starkt.
Vi får se vad som händer imorgon eftersom man inte kan visa sig ute efter användning utav krämen. Krämen gör att huden får allergianfall så man sväller lite och blir röd innan det blir bra. Men det är det värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0