Godmorgon

Godmorgon alla läsare!

Strålande dag ser det ut att bli, helt underbart väder och jag är helt ledig.
Är fortfarande kvar hos Sandra eftersom vi alla sov över här så ska vi väl se till att hitta på något att göra idag.
Har ju sommarlov ifrån musikalen också och sen är skolan slut. Känns konstigt att jag nu inte alls har saker att göra.
Eller jo det är klart att jag inte bara sitter hemma, men jag har inga planerade aktiviteter. Det var ju några månader som verkligen var fulla av allt och inget och jag kände knappt att jag hann med. Men nu så kan jag göra precis vad jag vill.

Nej nu börjar de andra vakna, ska gå och vara social! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: maayaa

Wohooooo! calviin :D

2008-06-15 @ 13:04:40
URL: http://maayaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0