Godmorgon.

Nu är vi jätte vakna här hemma hos familjen Bodin. Det är värsta härliga vädret ute och stan är redan fullproppat inför
ännu en dag med festival. Vi poppar dock Leona Lewis på högsta volym. Alla springer runt och provar kläder, plattar håret och försöker se lite "festivaliga" ut.
Sandra och Andrea ska jobba idag, eller senare mot kvällen.  Själv är jag ledig, helt underbart.

Idag känner jag för en fin luch ute på stan, så att man kan se allt folk som rusar fram och tillbaka. Det är lite roligt för på dagarna springer alla på vårt köpcentrum och tvättar håret på toaletterna och plattar håret/laddar mobil telefonerna utanför affärerna. Det är dock lite äckligt med så mkt slon samtidigt.

Fast dock är jag lite ledsen över att detta är den sissta dagen utav festivalen. Jätte tråkigt att det igen ska bli folktomt och öde här i stan. Sissta kvällen man ser en massa folk som springer runt och sjunger i dess alla möjliga kläder. Lite ledsen blir jag faktiskt.
Fast den sorgen får jag ta imorgon, idag är det fest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0