Godmorgon

Har just vaknat. Jag, Andrea och Sandra satt upp ett tag in på natten och prata om alla dejter som varit riktigt bra eller super dåliga. Vi skratta tills jag nästan höll på att kvävas pga brist på luft.
Sandra väckte mig precis då hon precis kom hem ifrån jobbet. Andrea skriker för att Sandra äter och allt är lite kaos.

Alltså idag hörrni är en magis dag i staden Borlänge. Festivalen börjar på riktigt imorgon och nu de tidigare dagarna har det bara varit temadagar. Så nu är alla påväg hit ifrån sverige,europa och världen. Det är fullsmockat utav folk och eftersom vi bor mitt på stan så kan man inte gå ut hur som helst. Sandras utgång är precis vid ingångskön och man får alla ögon på sig.  Och tro mig när jag säger att det är fullsmockat, det går inte och gå utan att man knuffas med folk hela tiden.
Det är lycka för mig, speciellt eftersom alla ute är så glada. Det lyssnas på musik och alla bara pratar med alla och det är världsbra stämmning. Men det blir massa bilder idag känner jag på mig. :)

Hörs senare. Lööve

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack dtsamma ;D

2008-06-25 @ 14:46:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0