Godmorgon

Hej!

Jag har just blivit väckt utav en Sandra som poppade Rihanna på högsta volym och den Dove som tittade på
"våra bästa år" precis vid mig. Men det var väl lika bra att gå upp. Andrea är dock den enda som vägrar vakna. Så jag tänkte hälla vatten på henne så dagen kommer igång.

Skönt att det inte regnar idag då jag bestämmt mig för att vi ska gå runt och kolla på allt festivalfolk. Det är ju så kul.
Dem måste ju tro att jag är helt korkad för igår vart jag så shockad över vissas "rockstil" att jag bara frös till och glodde precis som att jag inte fatta nått. Inte för att det är fult, utan mer för att jag tycker att det är ovanligt och coolt.

Här är en bild på en utav de massa scener som finns. Bilden är nog från förra året.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nej det är inte ngt liknande bella företag :)

2008-06-24 @ 13:30:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0