Godmorgon

Hej alla!

Har just vaknat. Dock vägrar Sandra och Andrea gå upp!
Idag ska Andrea jobba men jag och Sandra är lediga.  Jag måste nog hem en stund idag, kom på att jag  har lite post jag inte kollat. Sen blir det väl säkert som vanligt, att vi hammnar här hos Sandra.
Vet ni, idag eller inatt har Borlänge börjat förvandlas till festivalstad. Sjukt roligt. Vårat fönster riktar sig rakt emot
ingången till Peace & Love så vi ser allt folk. Det är hur roligt som helst när sånt händer. Fest dygnet runt i en hel vecka.
Jätte mycket roligt folk som man aldrig skulle ha träffat annars. Jag är verkligen ingen festival människa. Det finns inte en chans att jag skulle sova i ett tält, ha gummistövlar eller hoppa över att ducha. Aldrig.
Så darför passar detta mig perfekt. Vill jag hem så går jag hem och inte till tältet. Festivalen är mitt i stan = ingen lera = inga gummistövlar. Och jag kan ducha när jag vill. Då är jag nöjd.

Hittade bilder som är flera år gammla på oss, typ under högstadietiden. Dem är verkligen hemska, men jag bjuder på det!

  

Kommentarer
Postat av: Robin

tack så jätte mkt :D

Min kusin ska va på Peace & Love :)

2008-06-23 @ 17:00:59
URL: http://robinakyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0