Gäst


Heii allihoppa!

Andrea här. Vedran ville att jag skulle skriva lite om dagens outfit och lite man kan tänka
på när man väljer kläder.  När det är vardag tänker jag alltid bekvämt, soft, diskret men samtidigt
en lite färgklick så att man förhöjer hela outfiten. 

Idag tänkte jag bekvämt då jag valt ett bar kostyminspirerade chinos, dem går i en grå/svart ton
så då har jag valt ett tunnt skärp som dettalj, i grå färg som kan matchas upp i både rosa och orange.
Upp till har jag ett rockigt linne som ockå är lite chi chi fast ändå diskret. Som preicken över i:et valde jag att dutta till med lite färg, där av sjalen som går i en lätt orange ton.  Den rosa färgen fick jag med i ett härligt armband.


Dagens outfit by Andrea Helander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0