förfest

Okej, nu är förfesten igång. Det var verkligen inte meningen att vi skulle festa idag men en vinflaska framför mig och ja
vad mer kan man säga? 
Helin och Mezgin är också här. Mezgin träffade jag för någon dag sen men Helin har jag saknat som bara den.
Det är verkligen en helt underbar tjej som är grym! Jag kommer ihåg hur mycket vi bråkade ett tag, alltså vi verkligen ogillade varandra och kollade snett på varandra i skolan osv. Men sen när vi väl började prata så tog allt sånt onödigt skit slut.
Dove har varit hemma och bytt om och Andrea är och gör sig iordning nu. Sandra sprang också hem en snabbis.

Men nej nu ska vi ha mer musik, mer vin och mycket mer trevligt så är allt så perfekt, som jag brukar säga såå 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0