:)

Jag har fått mejl där folk har anmält sig till den internationella bloggträffen blondinbella ska ordna. Jag kan inte hjälpa er.
Utan det kommer nog att vara Bella som håller i den biten, som sagt så ska jag bara vara hennes högra hand och har inte så stor koll på allt just nu. Jag ska dock prata med henne om villka jag tycker ska komma, då jag har några önskegäster.  Vi pratade lite snabbt om det idag och även om lite ideer kring det hela.

Personligen önskar jag att det blir folk som utvecklar sin blogg hela tiden och ständigt kommer på
ideer som gör att bloggen växer.  Jag gillar när det är fart på folk och så självklart vill jag att det ska vara en rolig kombination utav människor så att det blir en trevlig stämmning. Vi är ju där för att ta lärdom utav varandra och inte för att det ska kollas snett eller så.  Men vi får se hur det blir, jag tror att det kommer bli en grym kväll med massa roliga händelser och trevligt folk. Framför allt så kommer vi alla lära oss otroligt mycket.

Om ni har några frågor kring blogg träffen eller kring min blogg så kan ni vända er till min msn: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0