dagen

Hej Alla!

Har varit på massa ärenden idag så jag har inte haft tid att vara här. Förlåt för den, men ärenden är så 2oo8.
Idag hadde jag lite telefonmöten kring bloggen och ett tillsammans med SVT. Jätte roligt.
På något sätt känns det jätte grown up att ha möten och jag börjar känna mig som en företagare. Ni ska se när jag förhandlar och säljer. Jag kan det där.

Sen rusade jag och mötte upp Mezgin för att luncha på kupolen tillsammans med Hannah som kommit hem ifrån Spanien. Sandra gjorde oss sällskap och det var super trevligt. Saknade dock Elsa som är Hannahs tvillingsyster och tro mig när jag säger att vi var dem bästaste bästisarna när vi var små.    Gick runt på kupolen ett tag och skyndade mig hem för att hjälpa pappa med maten då han skadat handen när han lagade mat. Så klart ställer man upp för sina förläldrar det är inte bara så 2oo8, utan det är ett måste i livet. Tänk vad mycket dem gjort för oss.

Jenny kom hem till mig mot kvällen och vi mötte återigen upp Mezgin, Helin och Sandra för att idag hadde vi bästämt oss för en mys kväll med vattenpipa och prat.  Amel och Therese kom till kupolen och det blev lite skvaller och skratt. Tog en promenad till Sandra och Dove kom också. Kämpade lite med vattenpipan men kom igång till slut.
Det blev allsång, alldans och skratt. Massa prat och minnen och framförallt intresandra disskutioner. Love it.

Lite bilder ifrån dagen
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0