tråkigt

Alltså ni som läser min blogg vet ju att jag sällan har tråkigt. Men nu har jag panik, för det är exakt vad jag har.
Känner inte att jag har något att göra och alla är på jobbet känns det som. Andrea har t.om åkt till Strömstad för att jobba.

Jag är verkligen en sådan person som inte klarar av att vara ensam. Jag är ständigt med folk och ser alltid till att han dem jag gillar omkring mig.  Jag gillar när det är liv och rörelse.
Jag tror dock det hela har med mig som person att göra för så är jag i allt. Jag klarar inte av för lång tystnad eller att sitta kvar på samma ställe förlänge. Jag hatar att gå på bio för jag har verkligen inte ro att kunna sitta tyst så länge.
Jag vill prata, skratta och bara vara.   Jag tycker om när man hela tiden gör massa saker. Springa hit och dit och bara känna att man är stressad är så underbart.  Nej jag älskar faktiskt stress eller ialla fall den possitiva stressen.

Åh nu blev jag glad för nu kom Sandra hem och nu kan vi hitta på något :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0