Tillbaka

Heej Alla!

Ohh vad ni har saknat mig känner jag!
Jag har verkligen haft helt fullt upp den senaste tiden och who can blame me? Man lär sköta karriären liksom.
Det är jätte mycket med musikalen för vi har ju premiär snaaart.  Dessutom är det mycket med artistjakten så det har varit mycket med sångpedagog nu. Man måste träna upp rösten i toppform ju. 

Andrea har åkt till Öland nu. Meningen var att jag skulle åka ner och jobba men pga allt med karriären så Andy fick ta det.
Lite tråkigt att missa sol bad och trevligt sällskap där nere med det kommer fler chanser i livet.

Jag håller dessutom på att castar för en ny tv serie. Vi får se hur det går har inte varit på audittion än då jag imorse blev uppringd och fick erbjudandet. Hur roligt som helst då jag alltid velat prova på skådespeleri.

Nu ska jag springa iväg på lite äranden.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0