Stockholm

Jag säger det, jag älskar när jag inte sitter ensam för det är då allt händer.  Jag har verkligen haft as tråkigt och direkt när Sandra kommer hem så bestämmde vi oss för tusen saker att göra. Nu ska vi iväg och boka billjett till Stockholm på fredag. Så skönt att få komma bort och dessutom har jag lite jobb att göra där nere så jag kommer inte slöa allt för mycket ändå.   Jag kommer boka in lite möten och så eftersom vi blir kvar i ett par dagar.
Ska kolla med Bella och boka in en fika med henne och så kanske jag träffar en grymt rolig person, finns det sånna i Stockholm? ;) haha


Shoppa i massor och bara njuta av att inte vara fast i en stad som praktiskt taget blir öde efter kl 14:00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0