sommarkväll

Kvällen har varit jätte trevlig. Vi var på stan ett tag och mötte till slut upp Ramma för att slutligen gå ut. Ikväll var ingen utav oss redo för värsta festen då vi var helt slut. Så vi tog oss ner till Medis (Medborgarplatsen). Där finns en jätte mysig uteservering. Vi tog någon cider, ett par glas vin och pratade lite om vad som händer till hösten för alla.  Vi satt även och planera morgondagen som inhåller besök på grönan då TAKIDA spelar och Sommarkrysset spelas in. Dessutom hur mysigt som helst att gå runt där när det börjar bli  mörkt och allt bara lyser och alla omkring är glada och är som barn på nytt.  Det ska bli jätte roligt.
Imorgon ska Linda se till att få upp mig och Sandra i tid då vi har bestämmt oss för att sola utomhus. Hoppas att det blir fint väder. Men vi har ju haft tur med det här i Stockholm. 
Det är så skönt när man ligger ute i grönaste grönskan och bara är i gott sällskap och får ta sig en stund där man kan varva ner. Dessutom tycker jag att solen fyller på energi i kroppen och energi är detsamma som glöd och glädje för mig. Så jag längtar till det också.

     
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0