SKVALLER

Hej Alla.

Självklart ska ni vara de första som ska få veta att jag gått vidare i artistjakten och jag är superglad för det.
Helt överlycklig då dem ringde mig ifrån Mix Megapol nyss och berättade. Jag fick en chock och är så super överlycklig.
Dem sa att dem verkligen gillade det dem hörde och lite andra hemlisar.

Vinnaren får:
- Ett skivkontrakt med Universal Music.
- En specialskriven låt av en av världens främsta låtskrivare som kommer att spelas flitigt på Mix Megapol under hösten.
- Gästa Ladies Night turnén och stå på samma scen som Martin Stenmarck, Peter Stormare och Henrik Hjelt.
- Ett åtta månaders kontrakt på en av Sveriges absolut hetaste scener - Wallmans Dippan / Åre.

_______________________
Jag har så jätte fullt upp med musikalen, bloggen och alla andra tv grejjer som jag inte kan berätta om. Men jag får ta och trycka in detta också. Så enkelt är det!


Kommentarer
Postat av: sarah sanneskär

GRATTIS.Fan vad kul.Men du är ju sjukt bra på att sjunga också :)

2008-07-09 @ 16:01:46
URL: http://sarahsanneskar.blogg.se/
Postat av: Marre

Man får gratulera så mycket! :)

2008-07-09 @ 23:05:50
URL: http://massemarsipan.blogg.se/
Postat av: andreas mormor

jätte grattis

2008-07-10 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0