så länge

Hej Alla.

Nu har jag försökt (så data okunnig som jag är ) att ändra lite på designen i bloggen.
Inte så stor förändring, bara lite färger och bild. Jag hadde tröttnat så jätte mycket på den andra då den liksom hängt med i all evighet.
Sara Wikström som har hand om designen här håller för fullt på att skapar en helt ny look för min blogg men det tar sin tid om det ska bli riktigt bra.
Så jag tänkte att så länge får ni lite omväxling ialla fall.  Jag är inte så jätte bra med färger dock så jag blev tvungen
att få det godkänt utav Stina-Lee och hon tyckte om det, så då fick det se ut så ett litet tag framöver.

Nä vi skålar för den!




Kommentarer
Postat av: sandra

snyggsnygg :) lite mer spårad

2008-07-21 @ 00:01:47
URL: http://blattesandra.blogg.se/
Postat av: Lina

kan inte du lista dina 10 favorrit blogar?

2008-07-21 @ 14:51:46
URL: http://linasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0