Promenad

Nu har jag och Sandra just kommit hem efter våran natt promenad. Vi var förbi Statoil för allt annat är stängt.
Sandra skulle handla en mosbricka när en otroligt oförskämmd tjej som står i kassan frågar: Vad vill du ha för korv till?
Då säger Sandra att hon inte vill ha en (hon har fobi för korv) och kassörskan säger: Erkänn att du bara inte har råd med den.
Det roliga var att Sandra då tog fram sin plånbok och slängde upp en tusenlapp och säger: Jo jag tar en kokt!
Hon får korven, tar den och virar in den i en servett och lägger den i kassan och säger: Gumman, jag bjuder och går!  
Jag skojjar inte när jag säger att jag aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.  En kväll att minnas.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Jorå, allt är på topp här. :) Haha, det här inlägget var något utav det roligaste jag läst...Jag dör... hahaha

2008-07-03 @ 09:45:03
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0