natt tv

Jag, Linda och Sandra har suttit uppe och skrattat, varit rädda och bara varit. Det är inte ofta det blir sådanna kvällar/nätter men inatt. Vi började med att bara lägga oss framför tv:n och plötsligt börja vi fastna i en helt spårad film. Den hette midsommar och var helt sjuk och det gjorde det läskigt. Det hela slutade med att vi kröp ihop till en boll tillsammans i Lindas mammas säng. Då börja vi prata om minnen och bara flabba åt allt.
Nu är klockan snart fyra på natten och vi ska koka te och bara fortsätta prata tills vi sommnar. 

Vi hörs imorgon.

Här har ni en bild på oss där vi alla tre ser sjukt slitna ut. Men så är det att leva the fabulous life of Stockholm.
Med hete fester, massa taxi åkande och sena nätter med dyra drinkar, love us!
  


Kommentarer
Postat av: Sarah sanneskär

För mig som är en stockholmsbo är detta en vardag för mig.Förutom dem dyra drinkarna då eftersom jag är 16 :)

Kram

2008-07-08 @ 00:44:18
URL: http://sarahsanneskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0