Naaw

Jag mår jätte dåligt eftersom vi åker hem ikväll. Hem till vardagen med stress och alla måsten.
Jag känner verkligen för att gömma mig i Stockholm för alltid men man måste sköta allt annat. Det är ändå mycket att se fram emot just nu.  Det blir premiär för musikalen grease som jag är med i och det är bland det största som händer inom "musik" i Borlänge ju. Dessutom har jag artistjakten att se fram emot då jag gått vidare. Sen allt annat på det kommer bli helt underbart. Jag vet att jag antagligen kommer bli helt i min egen värld för det blir jag oftast då jag har mycket att göra. Glömmer att leva det normala livet med vänner och familj. Men så är det också när man satsar högt då får man oftast jobba för det också.

Men som det verkar nu så åker vi tillbaka hit på Onsdag igen. Hur kul som helst för då får man lagom dos utav livet i Borlänge.  Hinner träffa pappa, mamma och Jenny och alla andra vänner. Sen får vi se hur länge vi blir bra.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Jo, men eller hur! That's the way it is. =) Allt bra annars?

2008-07-14 @ 18:06:15
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Mats

Det är ju det som är tjusningen med Stockholm; när man får det i portioner då och då. Är man mitt i smeten hela tiden så försvinner glamouren tämligen snabbt... ;)

2008-07-14 @ 21:08:31
URL: http://b-flatsblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0