Lindsay Lohan

Okej gumman, I love you, jag gör verkligen det.
Jag tycker Lindsay Lohan är en supergo partypingla som verkligen är så gorgeous. Dessutom är hon en superduktig skådis och verkligen duktig på att välja filmer hon ska spela i. För de flesta har varit grymt bra. Men jag läste i en artikel att hon svarat detta i en intervju med OK magazine.

Lindsay Lohan: - "Jag tränar inte så mycket. Jag har det kul och äter mycket, så jag är nöjd."

Då får jag lov att säga att om du äter så skulle hon se ut så som hon en gång gjorde:



Nu där emot är hon benig och visst ibland är hon så grymt het att jag själv tappar hakan. Men ibland har hon gått för långt. Dessutom får jag faktiskt använda denna bild som kommer,  som ett argument för att hon
ljuger så det bara pyr-om-et.  För om man äter, inte tränar, festar på alkohol, lever ett normalt liv och är lycklig och nöjd så ser man inte ut på detta vis om det inte är ett naturligt utseende. För ser man ut som bilden ovan så blir man inte så som nästa bild utav det som hon påstår sig göra:


Kommentarer
Postat av: match

men gu vad du ligger efter!! så där såg hon ut för typ 2 år sedan ojoj, har du aldrig hört talas om x17online, där kan du se hur mullig hon är i dga, vad hon gjorde i går eller för 5 timmar sen ;) heheh du är verklugen efter i kändisvräden!!!!!

2008-07-06 @ 14:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0