Lady GaGa - Akon - Just Dance

Jag har ständigt klagat på att det inte kommer några sköna sommar plågor. Nu menar jag inte "Hej, hej Monica" stilen. Jag saknar dem här stora fest låtarna som spelades vart än man gick och bara tog tag i en och tvingade upp en på dansgolvet.
Typ Shakira med La Tortura och den stilen. Erkänn, hur många har inte stått och dansat för sig själva hemma till den låten?

Nu har jag hittat min nya sommar låt. Jag fastna för den direkt medans vissa av mina vänner behövde lyssna på den 2-3 gånger innan även de var fast.   Så årets sommar låt enligt mig får bli:  Lady GaGa/Akon- Just Dance.



Kommentarer
Postat av: Dennis

Nej precis! Stora lockar är skitsnyggt :D

2008-07-20 @ 20:01:24
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0