Kan det vara sant.

Det ryktas om två saker på stan i Borlänge. Det tisslas och tasslas men kan det vara sant?


Ena ryktet är att jag just nu är med i idol. Det är många som kommit fram och frågat på stan.
Många vänner jag umgicks med förr har hört detta och vill kolla. Även lite främande folk har kommit fram och frågat.
Speciellt på offentliga ställen där alkohol är inblandat, då vågar folk fråga. Vad svarar jag? Inga kommentarer då man skriver på ett kontrakt där man inte pratar om händelser före det blir officiellt på tv.

Andra ryktet är att jag har/ska sluta blogga. Samma här så frågas det på stan och det är något jag kan bestämmt svara nej på. Jag kommer självklart inte sluta blogga. Dock skriver jag inte lika ofta eftersom jag helt enkelt näst intill är fullbokad på alla håll och kanter. Jag är dessutom en vanlig människa som behöver vara lite ledig/privat ibland. Men jag uppdaterar när jag hinner och känner för det!


Så då har vi klart ut veckans "kan det vara sant"


Kommentarer
Postat av: Nermina

du är väldigt dålig på att stava måste jag säga...

"bestämmt", "främande" bestämt stavas med ett m och främande med två m.

2008-07-30 @ 12:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0