Hemma

Villken härlig dag det har varit.  I Stockholm är vädret jätte härligt dock lite kvavt i luften.
Massa folk ute på gatorna som alltid.  Jag och Sandra åkte hem till Linda, bytte om och återvände till stan för att möta upp Kattis. Vi gick runt ett tag och eftersom klockan var vid 22:00 så var alla affärer stängda så vi tog oss ner till Suteplan för att göra ett besök på Riche, men dock var det lite tråkigt att sitta där efter ett tag. Kändes som att man ville vara på en uteservering istället för att sitta inne. Så det blev Laroy/ Spy Bar och där var det lite mer folk.

Efter ett tag skulle Kattis hem så vi gick. Satte oss vid tunnelbanan och där kände jag igen en tjej som börja små prata lite smått. Så jag säger till slut: Visst har du jobbat på Veckorevyn och visst var det hon.
Vi satt och prata ett bra tag om allt möjligt och hon var supertrevlig. Gav oss lite tipps på saker att göra.

Nu är vi hemma och sitter och äter. Imorgon får vi se vad som händer. Bilder ifrån denna kväll kommer upp imorgon då jag inte orkar rota fram sladden som gör att man kan överföra bilderna till datorn.

Kommentarer
Postat av: Marcus / Etablerad

Tack så mycket calvin! =) Jag har inte läst igenom varenda inlägg du postat men en del och jag tycker du formulerar dig grymt bra och mycket intressanta saker =) släng upp mer mode ;)



Länkar din blogg från min. Because you worth it;) LORÉAL HAHA :) KRAM

2008-07-04 @ 02:50:43
URL: http://etablerad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0