Hello

Då var det en ny dag. Dock var jag helt förstörd imorse när det var supergrått ute och allmänt deppigt. Men sånt får man väl ta, eller?
Nu har det spruckit upp och vädret är nästan på topp. Jag tog nyss en promenad och det var nästan så jag gjorde ett par glädje skutt i smyg. Eller kanske inte.

Idag blir en lugnt dag. Det är det Söndagar är till för känns det som. Dock är det så mycket att göra här hemma. Måste gå igenom alla mina kläder och kolla vad som ska slängas osv. Knappt så allt får plats i den nya garderoben.

hmm.


Kommentarer
Postat av: Knirr-Knarr

Inte lätt alla gånger, i-landsproblem har vi många av. Men jag kan inte tänka mig någon som har nämt så många som du Vedran :D Haha! Keep going! ;D

Kram

2008-07-20 @ 16:15:02
URL: http://hectorssyndrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0