Hello

Hej Alla.

Nu är jag hemma och det är skönt att bara ta det lungt och försöka vila ut. Jag vet inte varför men jag har lite svårt att hitta ro sen jag kom hem ifrån Sthlm. Men det är väl ofta så när man ska försöka hitta tillbaka till det vanliga.
Idag träffade jag dessutom Jenny en stund som har varit jätte sjuk ett tag nu och dessutom gått ner till under size zero. Hon gillar det dock inte och vi satsar på att få tillbaka henne på sitt sjukt snygga jag igen.

Deppigt värre med vädret hörrni? Varför regnar det så mycket hela tiden....
Jag tror jag blir tokig om jag läser en till artikel i tidningen med proffesorer som säger att det behövs regn så att vattenpriserna inte blir så dyra. Herregud har vi inte fått nog med vatten?
Vart är solen? Ska man behöva stå ut med sånt när det är sommar? Och vart tog den tropiska sommarvärmen vägen som det stog om i tidningarna så mycket? Inte har jag då sett den.

Hadde velat fly utomland som det inte var så mycket som skulle göras här på plats. Men jag har lovat att passa på att resa hur mycket som helst när musikalen är över. Bara sånt här "jag vet inte vart jag ska men jag ska dit" resande. Det passar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0