Hello

Nu har jag fixat klart Linda för en stund sen. Hon blev jätte fin och jag var mer nervös än hon när Alle ringde.
Dem firar ju två år idag som jag nämnde tidigare och det är ju alltid speciell så man vill ju självklart att hon ska bli extra fin en sådan dag.  Nu är jag Sandra med Lindas mamma och vi är barnvakt åt en supersöt bäbis.
Dock är jag superdålig med barn, jag blir så jätte nervös när jag ska ta hand om dem för jag är så klantig när det kommer till stunder då man ska hålla sig lugn och sansad. Men det är alltid bra att utvekla sina dåliga sidor, även om jag inte har många. Men ändå.

Vad som händer ikväll har jag ingen aning om men vi planerar för fullt just nu, så får vi se.

 Dem är så söta på bild ju.

Kommentarer
Postat av: GM

Sv: Japp haha, då var det alltså bra att jag köpte dem =)



Men det är ju så det ska vara haha, är man ledig så är man och då ska man kunna sova bort hela dagen om man behöver och vill ;)



Det var till Kupolen i Borlänge som jag var idag, och de hade masor utav REA vilket var enormt kul. Annars har jag inte gjort något speciellt, mer än att tagit det lugnt sen jag kom därifrån Haha.



Vad händer ikväll?

2008-07-07 @ 19:06:29
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha,det är så sött med killar som är dåliga med barn!

Du får gratta Alle från mig ;)

Kram

2008-07-08 @ 00:30:41
URL: http://sarahsanneskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0