Hello

Hej alla!

Nu har jag hunnit träffa mamma. Sedan kom Tommy ner till stan och vi lunchade alla tre på Thai. Jätte mysigt att sitta på uteserveringen när det är sommar ute.

Nu är jag hemma hos Andrea. Vi har suttit och pratat om lite allt möjligt. Jag försöker få Andy att snabba på lite så vi kommer till kupolen idag ialla fall. Men ni vet modeller. Det är ju en ras för sig.

Idag är en sån där jag känner mig så jäkla snygg dag. Alltså det gör jag jämt, hur skulle jag kunna tycka något annat
när jag blivit begåvad med mitt utseende? Men idag är en sån där "jag känner mig dubbelt så fin"  dag!

Underbart eller som Ronja skulle ha sagt -JaaJaaMään-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0