Hej

Sorry för den dåliga uppdateringen men det har varit rätt mycket med planeringen inför stockholm.  Nu är allt klart och vi åker redan imorgon. Det tog mig dock hela dagen att packa.
Jag skojjar inte när jag säger att hela väskan väger bly om inte lika mycket som en fullvuxen kossa. Men allt det viktiga ska med, så är det bara.

Idag efter att jag packat kom Jenny förbi hemma hos mig och vi satt och prata en sväng. Sen kom Mezgin och vi två gick till Kupolen för att möta upp Amel. Vi gick runt i evigheter och eftersom jag ska sova hos Sandra fick jag släpa runt på resväskan, visst den går på jul men det är drygt ändå. Kanske skulle ha anställt någon som kan bära :S

Nu är jag dock hemma hos Sandra och hon kutar runt och packar allt. Ganska mycket packning för henne med.
Dove är också här och hon är rätt förbryllad över att vi ska lämmna henne i denna håla. Ledsamt men en vecka i huvudstaden behövs för att ladda batterierna.




Kommentarer
Postat av: Dennis

Hello. Hoppas att allt är bra med my friend. Take care ^^

2008-07-03 @ 01:09:50
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0