hej

Nu är jag hemma hos Sandra.  Ska hem till pappa snart och fixa lite hemma.
Jag känner verkligen för att åka till Stockholm. Eller Göteborg har vi fått för oss nu? :S

Förresten, ni vet om 118 100, det är ett sms nummer dit man kan skicka och fråga och få svar på allt.
Så jag skickade ett sms där jag frågade vem "Vedran Calvin Bozic" är?

Svaret jag fick var:

"Vedran Calvin Bozic är en glad person som älskar glamour och lyx. Han gjorde debut i idol för två år sedan, där han kom
ganska långt, men inte hela vägen. Därefter var han med i Sveriges Televisions frågeprogram Glasklart.
Där lyckades han komma tvåa, och  häpnade publiken och övriga Sverige med sina häpnadsväckande svåra svar.
Just nu håller Vedran på att kvala in i Artistjakten. 118 100 tror att det kommer att gå mycket bra för Vedran!"

Coolt att dem kan så mycket om en även om jag gjorde debut i idol för tre år sen och inte två, så var det riktigt bra jobbat av dem!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad kul, finns du på youtube? ;)

2008-07-19 @ 16:01:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0