Godmorgon

Hej Alla!

Anna väckte mig nyss och det är väl lika bra då jag har tusen saker att göra idag. Idag blir nog veckans mest bokade dag.
Ska på möte snart kring lite saker och sedan träffa Maria. Vi ska till musikalen och hjälpa till lite kring kläddesignen och sedan bär det vidare mot vin kväll med Ullis och Ollis. Efter det ska jag möta Jenny och vidare hem till mig för en skvaller kväll. Men det som är skönt är att det bara är sådanna saker som jag faktiskt vill göra idag. Då klarar man faktiskt allt.

Skönt att sommaren håller i sig. Jag blir lika glad varje gång jag vaknar till strålande sol väder, hur kan man låta bli?
Det är något extra när det lyser här i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0