Favoriter

Jag fick en fråga utav en tjej som heter Lina som bad mig skriva om alla mina favorit bloggar. Hon ville att jag skulle göra en 10 i topp lista.  Självklar gör jag det!
Dock läser jag inte tio bloggar.  Så jag skriver om de som jag brukar läsa utan någon speciell ordning!



Blondinbella: Sveriges blogg drottning och så klart en utav mina absoluta favoriter. Hennes blogg är ett orginal och dem flesta andra är simpla kompior. Bella tar upp allt möjligt i sin blogg och är ständigt uppdaterad på ett chickt sätt. Love her!



Grymt Rolig Person: Tobbe har en blogg som man på något vis inte kan låta bli att läsa. Vi är väldigt olika som personer så jag tror att det är en av delarna som gör bloggen så spänande. Dessutom får man en lagom dos utav mode och lite annat. 



DennisM: En av de allra trevligaste bloggarna. Dessutom väldigt framgångsrik, men det brukar vara så med oss Bosnier :P
Han uppdaterar sina inlägg med mycket mode och lyx.  Även får man veta mycket om honom och hans liv kring bloggandet. Massa med fina bilder finns också där.



Natacha Peyre: Hennes blogg är helt underbar. Det är privat, åsikter och massa heta bilder.
Man får tipps om de senaste produkterna, behandlingarna och så mycket mer där till.


Där har ni bloggarna jag läser nästan varje dag. Sen finns det bloggar jag går in på då och då och de behöver jag ju inte skriva om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0